سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

صدور شناسنامه در اداره پست

مدیرکل پست خوزستان از صدور شناسنامه در اداره پست با توافق اداره پبت احوال در سراسر استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، مهران حموله، مدیرکل پست خوزستان گفت: در راستای همکاری‌های گسترده اداره کل پست و ثبت احوال خوزستان و ارائه موفق خدمات نیابتی ثبت احوال توسط پست خدمت دیگری از این اداره کل وارد فهرست خدمات پست استان خوزستان شد.

وی افزود: براساس تفاهم‌نامه جدید پست و ثبت احوال خوزستان، اداره کل پست استان خوزستان مسؤولیت «اخذ درخواست تعویض شناسنامه و صدور المثنی» را از متقاضیان عهده دار شده است.

مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: این خدمت جدید در تمامی ادارات پست شهرستان‌های استان ارائه می‌شود و شناسنامه‌های درخواستی نیز پس از صدور توسط پست در محل سکونت گیرندگان به آنان تحویل خواهد شد.

حموله بیان داشت: درخواست تعویض شناسنامه می‌تواند به یکی از دلایل رسیدن به 15 سال، مستعمل بودن شناسنامه، صدور احکام قضایی تغییر در شناسنامه و اعمال برخی تغییرات قانونی در شناسنامه و درخواست صدور المثنی به دلیل فقدان شناسنامه،خدشه و جعل و تعویض شناسنامه المثنی باشد.

مدیرکل پست خوزستان در پایان خاطرنشان  کرد: این خدمات از هفتم اسفندماه در تمامی ادارات پست خوزستان به متقاضیان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.