سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشریه پرتیراژ کویتی: تداوم سیاست های ضد صهیونیستی تهران، واشنگتن را به حیرت واداشته است

نشریه الرای کویت در گزارشی، روند مستمر سیاست های ضد صهیونیستی تهران را حتی پس از روی کار آمدن ترامپ، برای ایالات متحده حیرت انگیز خواند .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه پرتیراژ الرای کویت در گزارش خود می نویسد : آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران خواستار تقویت انتفاضه فلسطینیان علیه اسرائیل شده و همزمان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نیز تهدید کرده که در واکنش به هر اقدام نظامی اسرائیل نیروگاه دیمونا را بمباران خواهد کرد .

در این گزارش آمده است: دولت ایران معتقد است که پس از پیشروی های ارتش سوریه در مناطق جنوبی این کشور شرایط برای تقویت محور مقاومت مهیا شده و همزمان حمایت های مستمر تهران از انتفاضه فلسطینیان و گروه های مقاومت فلسطینی نیز ادامه خواهد یافت .

الرای می افزاید : همزمان به عقیده مسئولان آمریکایی هرگونه سیاستی برای اعمال فشار بیشتر در ایران و اعمال تحریم هایی علیه تهران به اتهام مقابله با تروریسم، با واکنش شدید جمهوری اسلامی در پرونده هسته ای روبرو خواهد شد .

این روزنامه می نویسد : این شرایط و تحولات سیاسی در حالی است که دولت کنونی آمریکا رویکرد روشن و واضحی در زمینه سیاست خارجی ندارد و این امر بهت و حیرت کارشناسان سیاسی را به همراه داشته است .


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.