سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو پیشین شورای عالی فنی وزنه‌برداری:

مرادی فقط یک نفره تصمیم می گیرد و همه را فریب می دهد

عطار اشرفی گفت: رئیس فدراسیون یک نفره تصمیم می گرد واین موضوع باعث شده که مشکلاتی در فدراسیون پیش بیاید او همیشه عوام فریبی میکند.

مهدی عطار اشرفی در گفت‌گو با  خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به وضع موجود دیگر علاقه‌ای به شرکت در جلسات شورا ندارم؛ استعفا نکرده‌ام و هیچ کس جرأت برکناری من را ندارد، اما وقتی فضا با مرام من سازگار نیست، علاقه‌ای به شرکت در جلسات ندارم.

وی ادامه داد: فضای شورا تک‌بعدی است و تنها یک نفر تصمیم می‌گیرد. اعضای شورای فنی همه کارمندان فدراسیون هستند، در حالی که نباید این‌طور باشد و اعضا باید قدرت انتقاد داشته باشند. چنین شورایی هیچ‌وقت نمی‌تواند تصمیم‌ساز و قانون‌گذار باشد. یک ماه است که به رئیس فدراسیون پیام داده‌ام، اما جوابی به من نداده است.

عطار اشرفی با بیان اینکه من دیگر عضو سابق شورای فنی هستم، گفت: تا زمانی که علی مرادی در مسند ریاست فدراسیون وزنه‌برداری حضور دارد، من و همکارانِ پیشکسوتم به فدراسیون پا نخواهیم گذاشت، چون او همه ما را فریب داد. ما به دنبال منافع خودمان نبودیم؛ نه پول می‌خواستیم و نه پُست، اما بی‌احترامی هم نخواستیم! وقتی به همکاران و هم‌دوره‌ای‌های من بی‌احترامی می‌شود، جای من در این فدراسیون نیست، البته جای او هم نیست و مسئولان ورزش باید در این خصوص تصمیم‌گیرنده باشند.

عضو پیشین شورای عالی فنی وزنه‌برداری تصریح کرد: اخیراً هم مرادی با پول بیت‌المال به کشورهای مختلف سفر کرده تا صاحب پست و مقام بین‌المللی شود. این سفرها هزینه‌های سنگینی در بر داشته است، برای پست و مقامی که به درد ما نمی‌خورد، کما اینکه در گذشته هم این‌طور بوده است.

عطار اشرفی خاطرنشان کرد: قرار است نفراتی به مسابقات پیشکسوتان که البته به‌صورت جشنواره برگزار می‌شود، اعزام شوند که هزینه‌ها را خودشان پرداخت می‌کنند، اما وزنه‌برداران میانسال ما برای کسب مدال در مسابقاتی که اهمیت چندانی هم ندارد، مبادرت به استفاده از داروهایی می‌کنند که مضرات بسیاری برای آنها در این سن دارد. از طرفی نفراتی هستند که سال‌هاست هر ساله اعزام می‌شوند، درست است که با هزینه خودشان اعزام می‌شود، اما چرا نباید فرصت به بقیه هم برسد؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.