سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همسر مرد هندی کشته شده در تیراندازی کانزاس:

در آمریکا احساس امنیت نمی کنم

همسر مهندس هندی که در تیراندازی ایالت کانزاس آمریکا کشته شده بود، گفت: اطمینان ندارد که اکنون در آمریکا امنیت داشته باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی؛همسر مهندس هندی که در تیراندازی در کانزاس آمریکا کشته شده بود، در نشستی خبری گفت: اطمینان ندارد که اکنون در آمریکا امنیت داشته باشد.

سونیانا دومالا گفت:ما بارها در روزنامه ها خوانده بودیم که تیراندازی هایی در بخش هایی از آمریکا رخ می دهد، ما همیشه از خود می پرسیدیم که آیا ما امنیت داریم، من همیشه نگران بودم که آیا ما امنیت داریم؟ آیا ما کار درست را انجام می دهیم که در آمریکا باقی مانده ایم و در این کشور زندگی می کنیم؟ او(همسر من) همیشه به من اطمینان می داد که برای آدم های خوب اتفاقات خوب می افتد.

شامگاه چهارشنبه یک مرد آمریکایی با تیراندازی به طرف دو هندی تبار در کافی شاپی در ایالت کانزاس آمریکا، یکی از آنها را کشت و فرد دیگر را نیز زخمی کرد.

این مرد آمریکایی در حالی که فریاد می زد از «کشور من بروید بیرون»، به طرف دو هندی تبار به تصور این که آنها خاورمیانه ای هستند، تیراندازی کرد و در این تیراندازی یکی از آنها کشته و فرد دیگر زخمی شد.

تیراندازی به سمت این دو قربانی که در بخش فناوری پیشرفته کار می کردند، با انگیزه های نژاد پرستانه انجام گرفته و موجب وحشت جامعه هندی تبارها در آمریکا شد.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.