سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرا طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس استان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: طرح افزایش آگاهی و پیشگیری از اعتیاد در مدارس اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین فر  ظهر امروز در همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و اعتیار آثار و برکات مهمی دارد اظهار داشت: معضل و فاجعه اعتیاد مسئله‌ای است که مرزها را در نوردیده و از مصالح ملی هم فراتر رفته و مشکلات زیادی برای سطوح جامعه ایجاد کرده که برای مقابله با آنان باید اجتماعی محور شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی به اندازه اعتیاد از نظر وسعت و عمق کوتاه، میان و بلند مدت مثل اعتیاد نیست تاکید کرد: اگر تدبیری برای اعتیاد اندیشیده نشود مشکلات این بخش  گسترش می‌یابد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن طرح افزایش آگاهی دانش‌آموزان از مواد مخدر و اعتیاد بیان کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان در معرض تهدید به آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد قرار دارند طرح افزایش آگاهی و پیشگیری از اعتیاد در مدارس اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مدرسه هم فرصت است هم تهدید افزود: اگر برنامه‌ای برای مدارس در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تدوین نشود این مشکل به عنوان معضلی بزرگ در جامعه مطرح می‌شود.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.