سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

تامین اعتبار 18میلیارد ریالی برای تجهیز مراکز درمانی شهرستان بروجرد

رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد ازتامین اعتبار 18میلیارد ریالی برای تجهیزات بیمارستان های شهید چمران و امام خمینی(ره) بروجرد خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ خجسته گفت: این تجهیزات شامل تخت بیمارستانی، تخت و دستگاه دیالیز، کولرآبی و گازی بودند که در بخش های مختلف این بیمارستان ها نصب و راه اندازی شدند.

وی افزود: امسال چهار طرح بهداشتی و درمانی از جمله بهره برداری از اورژانس امام حسن(ع) درقالب 77 تخت بیمارستانی، با 40میلیارد ریال کمک خیرین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان انجام شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد گفت: بهره برداری از ساختمان مدیریت بحران بیمارستان شهید چمران با 21 تخت و هزینه چهارمیلیارد و 500 میلیون ریال، خانه بهداشت روستای حاج عبدالله و مرکز مشاوره قبل از ازدواج در مجموع با سه میلیارد و 500میلیون ریال که 50 درصد آن سهم خیرین و مابقی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوده از جمله این طرح ها بوده اند.

خجسته افزود: برای احداث وتجهیز این طرح ها در مجموع 112 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و حمایت های خیرین سلامت این شهرستان هزینه و این مراکز بهداشتی و درمانی در فضایی به مساحت 2 هزار و 650 مترمربع ساخته شده است.

وی گفت: در روزهای آینده شاهد بهره برداری پایگاه اورژانس 115 میدان نواب بروجرد با هدف کمک رسانی سریع به ساکنان شهرک ها و روستاهای مسیر خواهیم بود.

رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد افزود: این پایگاه اورژانس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در زمینی به مساحت 200مترمربع با 2میلیارد ریال در حال ساخت است.

خجسته گفت: مراکز درمانی شهرستان بروجرد با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه هستند که انتظار می رود با حمایت های مسئولان در آینده این نواقص جبران و شاهد بستری شدن بیماران در راهروی بیمارستان ها نباشیم.

انتهای پیام /م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.