سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیروزی تأکید کرد؛

توجه به حسن اخلاق و پرهیز از کبر در خدمت به مردم و تکریم

معاون نظارت دادستان کل کشور بر ضرورت حسن اخلاق و پرهیز از کبر در خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی تأکید کرد و آن را از مهم‌ترین و اولویت‌دار‌ترین امور حاکم بر دستگاه قضایی دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، محمد فیروزی معاون نظارت دادستان کل کشور در امور دادسرا‌ها در جمع قضات و کارکنان دادگستری زنجان با تاکید بر اهمیت کار قضاوت اظهار داشت: در همه کار‌ها به ویژه در امر قضاوت همیشه خداوند سبحان را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

وی افزود: یکی دیگر از موارد مهمی که همواره باید رعایت شود، سرلوحه قرار دادن قانون است و کسی که به قانون عمل نکند، تقوایی در او نیست و اگر کسی خلاف قانون رفتار کند خلاف شرع نیز رفتار کرده است.

فیروزی در ادامه بر اهمیت رعایت اخلاق در فعالیت‌های قضایی نیز اشاره کرد و گفت: حسن اخلاق و پرهیز از کبر در خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین امور حاکم بر دستگاه قضایی است.

معاون دادستان کل کشور تاکید کرد: با حسن خلق و پرهیز از کبر کرامت انسانی و شأن و حیثیت افراد حفظ می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین شاخص‌های اخلاق مداری را، حفظ شأن مراجعان و رسیدگی به امورات مربوط به پرونده‌های مردم توصیف کرد.

فیروزی در پایان به تشریح وظایف و اختیارات محوله به دادستان‌ها از جمله در بخش مربوط به اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و نیز دستورالعمل ساماندهی اجرای احکام کیفری پرداخت و خواستار دقت و جدیت در این زمینه شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.