سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

تامین امنیت غذایی مردم در دهلران

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران بر نظارت تامین امنیت غذایی مردم دهلران با هدف تامین سلامت و امنیت غذایی در ایام پایانی سال 95 تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی مجلسی روز شنبه در نشست کارگروه سلامت و امنتی غذایی دهلران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، عید نوروز و حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان، نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی در جهت رعایت موارد بهداشتی امری ضروری است.

وی بر ضرورت تامین سلامت و امنیت مواد غذایی در این ایام تاکید کرد و افزود: اعضای این کارگروه در راستای وظایف محوله و نظر به اهمیت موضوع، رسالت خود را در این حوزه با دقت انجام دهند.

معاون فرماندار دهلران با اشاره به ضرورت جمع آوری به موقع زباله و نخاله از سطح شهر تاکید کرد: کنترل کیفی آب شرب مخازن روستایی و شهری از طریق کلرزنی، شست ‌و شو و لایروبی مخازن آب شرب در این ایام تشدید می شود.

مجلسی عرضه مرغ زنده را از دیگر مشکلات این شهرستان دانست و یادآور شد: متولیان امنیت غذایی باید این موضوع را با دقت رصد کرده و با متخلفان برخورد کنند.

وی با بیان اینکه باید بر نحوه عرضه مواد غذایی و تاریخ‌ مصرف آنها نظارت بیشتری داشته باشیم، هر گونه قصور در تامین سلامت و امنیت غذایی مردم را غیر قابل قبول دانست.

وی گفت: بهداشت عمومی از حقوق شهروندی است و با تهدید کنندگان سلامت و امنیت غذایی مردم باید قاطعانه برخورد کرد تا سلامت و امنیت غذایی مردم به خطر نیافتد.

مجلس اضافه کرد: بخشداران نیز باید موضوع تاین سلامت و امنیت غذایی را با جدیت پیگیری کرده و اقدام های لازم و استفاده از ظرفیت های قانونی را لحاظ کنند.


انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.