سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نگاه ویژه به جمعیت حاشیه نشینان شهر مشهد

با توجه به اینکه حدود سی و سه درصد از جمعیت شهر مشهد به حاشیه نشینان تعلق دارند به دلیل کمبود امکانات باید نگاه ویژه‌ای به آن داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در بازدید ازمناطق محروم حاشیه شهر مشهدگفت:مهارت آموزی پیش از اشتغال از مهمترین اقداماتی است که باید حتما در کل استان انجام شود و این از طریق سازمان فنی و حرفه‌ای استان امکان پذیر است.

وی افزود:دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها شهرداری وغیره باید از این طرح‌ها حمایت کرده تا جوانان امروز بتوانند با مهارت وارد بازار کار شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت:موسسات و سازمان‌های فنی و حرفه‌ای در این رابطه نقش مهم و تاثییر گزاری دارند، زیرا اموزش‌های لازم را برای نیروی کاری که وجود دارد بایدانجام دهند تا در خوره شانه مردمی باشد که اینجا دارند زندگی میکنند.

علیرضا رشیدیان افزود:ظرفیت بالقوه‌ای که در دستگاه‌های دولتی وجود دارد وهمچنین دستگاه‌های عمومی مثل شهرداری و بانک‌ها برای تامین تسهیلات باید دست به کار شوندتا اشتغال‌های مفید و مناسب و در خوره شان نیاز استان و اجتماع مان بتوانند ایجاد کنند.

نتهای پیام//ه. ج.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.