سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقفه یکساله در وصول مطالبات بیمارستان‌ها از سوی سازمان‌های بیمه گر

‎معاون درمان وزارت بهداشت از وقفه طولانی مدت در وصول مطالبات بیمارستان ها و قول های سازمان های بیمه گر در پرداخت خبرداد.

آقاجانى معاون درمان وزارت بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مبنى بر  اينكه برخى بيمارستان از نپذيرفتن دفترچه تامين اجتماعى در صورت پرداخت نشدن مطالبات آن ها دم مى زنند، گفت: پرداخت مطالبات  بیمارستان ها از سوی سازمان های بیمه گر یک مشکل جدی در نظام سلامت است و جلسات متعددی بین وزرات بهداشت و رفاه انجام شده؛ وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول داده اند که بخش زیادی از این مطالبات به زودی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قول های داده شده تحقق یابد تا مشکل همه بیمارستان های دولتی کشور حل شود، اکنون معضل عدم وصول به موقع مطالبات بیمارستان ها را با چالش مواجه کرده و حدود یک سال در پرداخت بدهی به بیمارستان ها وقفه ایجاد شده و در ارائه خدمت به مردم مشکلاتی ایجاد شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تلاش های دولت برای حل معضل بدهی سازمان های بیمه گر به بیمارستان ها گفت: تلاش هایی در دولت برای تامین اعتبار سازمان بیمه سلامت صورت گرفته، افزون بر این مجلس شورای اسلامی نیز اعتبارهایی تخصیص داده و اقداماتی انجام شده تا اعتبارها تبدیل به نقدینگی شود.

آقاجانى یادآور شد: با تحقق وعده های سازمان تامین اجتماعی و وزیر رفاه در خصوص پرداخت مطالبات و تزریق آن در بیمارستان ها امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم بخشی از خدمات مطالبات را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.