سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات قهرمانی آسیا دوچرخه سواری

مسابقات قهرمانی آسیای دوچرخه سواری جاده فردا در بحرین برگزار می شود و رکابزنان منتخب کشورمان برای حضور در مسابقات هم اکنون در بحرین هستند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات قهرمانی آسیای جاده از فردا در بحرین آغاز می شود و به این خاطر تیم ملی کشورمان عازم بحرین شدند تا در رشته های استقامت جاده ،تایم تریل تیمی،تایم تریل انفرادی و پیشکسوتان افتخار آفرینی کنند.

این رقابت ها از شنبه ۷ اسفندماه به میزبانی بحرین برگزار خواهد شد و تا ۱۳ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین رکابزنان کشورمان در ماده تایم تریل تیمی مردان در بخش بزرگسالان رقابت خود را آغاز می کنند و روز یکشنبه هشتم اسفندماه مسابقات در بخش تایم تریل انفرادی جوانان(مردان) و تایم تریل بزرگسالان و جوانان (بانوان) و تایم تریل انفرادی پیشکسوتان در چهار رده سنی (بانوان و مردان) برگزار خواهد شد.

دوشنبه نهم اسفندماه نیز رقابت ها در ماده تایم تریل انفرادی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال (مردان) و تایم تریل زیر ۲۳ سال(بانوان)انجام می شود و سه شنبه دهم اسفندماه مسابقات جاده استقامت جوانان به مسافت ۸۹.۶ کیلومتر (مردان) و استقامت جاده بزرگسالان به مسافت ۸۹.۶ کیلومتر (بانوان) خواهد بود،

چهارشنبه یازدهم اسفندماه نیز رقابت ها در بخش استقامت جاده زیر ۲۳ سال به مسافت ۱۱۵.۲ کیلومتر و استقامت جاده جوانان به مسافت ۶۴ کیلومتر (بانوان) انجام خواهد شد.

پنجشنبه دوازدهم اسفندماه نیز رقابت های استقامت جاده بزرگسالان به مسافت ۱۵۳.۶ کیلومتر (مردان) و استقامت جاده زیر ۲۳ سال به مسافت ۷۶.۸ کیلومتر( بانوان) است و پس از آن آغاز مجمع سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا انجام می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.