سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش‌ها به گاف رئیس‌جمهور آمریکا همچنان ادامه دارد؛

وزیر خارجه سوئد: امیدوارم در آینده ترامپ با اطلاعاتی درست درباره ما سخن بگوید

وزیر خارجه و مهاجرت سوئد از رئیس‌جمهور آمریکا خواست درباره سوئد بر اساس اطلاعات درست و دقیق سخن بگوید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، دولت سوئد به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا که از سیاست سوئد در پذیرفتن آوارگان و مهاجران انتقاد کرده بود، پاسخ داد. 

مورگان یوهانسون، وزیر امور خارجه و مهاجرت سوئد، از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواست درباره سوئد بر اساس اطلاعات دقیق سخن بگوید. 

وی درباره سخنان ترامپ، که در اظهاراتی اشتباه، گفته بود حمله تروریستی در سوئد از طرف آوارگان در این کشور صورت گرفته است، گفت: امیدواریم در آینده، زمانی که دونالد ترامپ درباره سوئد اظهارنظر می کند، اطلاعات درستی از اوضاع کشور داشته باشد. ما معتقدیم افراد هر چند که پیشینه‌های متفاوتی داشته باشند، می توانند با یکدیگر بهتر زندگی کنند.  

وزیر امور خارجه و مهاجرت سوئد افزود: تاکید می کنیم تنوع در جوامع باعث تقویت آنها می‌شود و به هیچ وجه عامل ضعف جوامع نیست. بدون شک افراد بسیار محدودی بین متقاضیان دریافت پناهندگی وجود دارند که مرتکب جرم می شوند. کشور من حدود 147 هزار آواره سوری را از سال 2011 پذیرفته است و برای ما بسیار دشوار است تا در آمارهای رسمی، کسی را در بین آنها پیدا کنیم که مرتکب جرم شده باشد. هر کاری بتوانیم برای ادغام این افراد در جامعه سوئد صورت می دهیم. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.