سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک طراح لباس:

جشنواره مد و لباس فجر، طلایی ترین دوره خود را سپری می‌کند

شهناز جوادی، طراح لباس معتقد است ارائه کارهای با کیفیت در ششمین دوره از جشنواره مد و لباس فجر توانسته موجب ایجاد انگیزه زیاد برای طراحان به منظور خلق آثار با کیفیت شود.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ستاد خبری ششمین جشنواره مد و لباس فجر، شهناز جوادی طراح لباس، گفت: ارائه کارهای با کیفیت در ششمین دوره از جشنواره مد و لباس فجر توانسته موجب ایجاد انگیزه زیاد برای طراحان به منظور خلق آثار با کیفیت شود. 

وی با بیان این مطلب افزود:یقین دارم که این دوره از برگزاری جشنواره فجر، طلایی ترین دوره ای است که تاکنون برگزار شده و حجم آثار ارائه شده در جشنواره نشان از توانمندی بالای کارگروه ساماندهی در ایجاد زمینه مناسب برای کشف استعدادهای جدید است. 

جوادی در ادامه عنوان کرد: تماشای این همه اثر زیبا و با کیفیت اساسا در روحیه طراحان نیز تاثیرگذار است و می‌تواند انگیزه‌های زیادی را برای خلق آثار بهتر و مطلوب‌تر فراهم سازد. 

این طراح لباس به فرایند تعامل طراحان با یکدیگر در جشنواره اشاره کرد و افزود: می‌توان از آثار ارزشمندی که در بخش مسابقه ارائه شده الهام گرفت تا طرح‌های فاخرتری را از کشورمان به سطح جهان عرضه کنیم. 

گفتنی‌است؛ ششمین جشنواره مد و لباس فجر همزمان در 15 استان کشور و تهران در برج میلاد، آزادی و تالار وحدت در حال برگزاری است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.