سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارس جنوبی:

ارائه دستاوردهای فناورانه برای تجاری‌سازی در فن‌بازار

رئیس پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از ارائه‌ی دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان،‌ دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و موسسه‌های تحقیقاتی برای تجاری سازی در فن‌بازار پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خشایار پورمحمد شاهینی ‌‌در ‌اختتامیه نخستین فن‌بازار صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه پارس، با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط شرکت‌های فناور با صنعت، ارائه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پژوهش و فناوری و ارتباط مدیران صنایع با شرکت‌های پژوهش و فناور محور است، اظهار داشت: بیش از 50 شرکت دانش بنیان توان پژوهش و فناوری، دانش فنی و دستاوردهای خود را در عرصه صنعت نفت،گاز و پتروشیمی ‌در این نمایشگاه عرضه کردند.

وی با تاکید بر تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان با حمایت منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از 100 دستاورد فناورانه توسط شرکت‌های دانش بنیان،‌ دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و موسسه‌های تحقیقاتی برای تجاری سازی ارائه شد.

رئیس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه حمایت و مشارکت در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی افزون بر ارتقاء سطح دانش و عرضه دستاوردهای علمی و پژوهشی، می‎‏تواند به برقراری پیوند میان حلقه‌های مختلف زنجیره ارزش بالادستی صنعت نفت کمک کند، افزود: میزان قراردادها و همکاری‌های منعقد شده بین مجریان طرح های فناورانه و دستگاه‌های سرمایه گذار بیش از 20 عنوان است.
 
وی ادامه داد: برقراری پیوند میان حلقه‌های مختلف زنجیره ارزش بالادستی صنعت نفت از دیگر دستاوردهای نمایشگاه‌‌های فن‌بازار است.

پورمحمد شاهینی افزود: در این نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات مکانیکی، مواد، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، برق و الکترونیک، مواد شیمیایی، فرایند، محیط‌زیست، خدمات فنی مهندسی، تجهیزات و مواد حفاری، خدمات فراساحلی، خدمات مدیریتی و سیستم‌های سازمانی توسط شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی عرضه شد.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.