سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در گرمسار

امروز با حضور وزیر بهداشت ، پایگاه مراقبت سلامت و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در گرمسار و دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار ، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پایگاه مراقبت سلامت امید شهرستان گرمسار را با زیر بنای 250 متر مربع شامل بخش های مراقبت از سلامت مردان و زنان و بخش مامایی، با هدف ارایه خدمات بهداشتی و همچنین کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) شهرستان گرمسار را با زیر بنای 750 متر مربع و شامل بخش هایی برای متخصصان قلب و عروق، کودکان، زنان، جراحی عمومی، چشم، گوش و حلق و بینی و سایر تخصص ها افتتاح کرد که مجموع اعتبار این 2 طرح 40 میلیارد ریال بوده است.

با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی  دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان با زیر بنای 2 هزار و 800 متر مربع و اعتبار 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است ، بازدید از دانشکده پیراپزشکی سرخه ، افتتاح کلینیک ویژه مهدیشهر و بازدید از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان ، افتتاح یکی از پایگاه های مراقبت سلامت مسکن مهر شهرستان سمنان و حضور در اختتامیه اولین همایش ملی سلامت دهان و دندان با محوریت کودک و مادر، از برنامه های سفر وزیر بهداشت و درمان به استان سمنان است .

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.