سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف بیش از 21 هزار نخ سيگار قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از کشف 21 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق طی دو عمليات جداگانه توسط ماموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ عبدالعلی روانبخش  فرمانده انتظامی شهرستان كرمان گفت: ماموران انتظامی اين فرماندهی در راستای مبارزه با كالای قاچاق با انجام يكسری اقدامات اطلاعاتی و پليسی موفق شدند يك باب مغازه كه در امر فروش سيگار قاچاق در ميدان ارگ فعاليت داشته را شناسايی كنند. 

وی افزود: در همين رابطه ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضايی در يك اقدام ضربتی موفق شدند در بازرسی از اين مغازه، هشت هزار و 800 نخ سيگار را كشف و يك نفر را در اين رابطه دستگير كنند. 

روانبخش در خصوص عمليات دوم بيان داشت: ماموران انتظامی اين فرماندهی در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در خيابان امام خميني(ره)  شهرستان كرمان به يك نفر كه حامل چند عدد كارتن بوده مشكوك و پس از بررسی كارتن ها موفق شدند 13 هزار نخ سيگار قاچاق را كشف و يك نفر را در اين رابطه دستگير كنند.

 اين مقام انتظامی تصريح کرد:  متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به همراه كالاهای قاچاق كشف شده به مراجع قضايی تحويل داده شدند. 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.