سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته نخست از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال؛

برتری دانشگاه آزاد در تالار آزادی/ شکست خانگی شهرداری تبریز

در چارچوب هفته نخست از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال،تیم دانشگاه آزاد برابر شیمیدر تهران به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته نخست از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد و با برتری تیم های پتروشیمی بندرامام،شهرداری اراک،نفت آبادان و دانشگاه آزاد به پایان رسید.

پتروشیمی بندرامام-شهرداری کاشان

تیم شهرداری کاشان عصر امروز در بندر ماهشهر به مصاف قعرنشین جدول رفت و نیمه نخست این دیدار را با نتیجه 43 بر 33 واگذار کرد.در نیمه دوم این رقابت اختلاف امتیازات زیاد شد و در نهایت پتروشیمی بندرامام 97 بر 66 برابر مهمان خود به برتری رسید.

شهرداری اراک-شهرداری تبریز

تیم شهرداری اراک عصر امروز در تبریز به مصاف شاگردان حاتمی رفت و در نیمه اول این دیدار موفق شد 48 بر 32 بر میزبان خود غلبه کند.در نیمه دوم هم شاگردان کسایی پور همانند نیمه نخست عملکرد خوبی در زمین داشتند و 91 بر 80 برابر شهرداری تبریز به پیروزی رسیدند.

شیمیدر تهران-دانشگاه آزاد

دیدار دو تیم شیمیدر تهران و دانشگاه آزاد در تالار آزادی یکی از مهم ترین و حساس ترین مسابقات امروز بود.در نیمه نخست، دانشگاه آزاد موفق شد 39 بر 34 برابر شاگردان هاشمی به پیروزی برسد.نیمه دوم این دیدار حساس و پاپاپی پیگیری شد اما در نهایت شاگردان کوهیان موفق شدند 76 بر 69 برابر میزبان خود برتری برسند.

نفت آبادان-نیروی زمینی

تیم نیروی زمینی در آبادان به دیدار شاگردان سامری رفت و دز نیمه اول این مسابقه 41 بر 24 مغلوب حریف خود شد.در نیمه  دوم هم این نفت آبادان بود که توانست با نتیجه نزدیک 87 بر 79 از سد مهمان خود بگذرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.