سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط شرکت سرمایه گذار اسپانیایی؛

ایجاد نیروگاه انرژی های نو در زاهدان

قرار هست یک شرکت سرمایه گذار اسپانیایی با مشارکت دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه انرژی های نو یک نیروگاه 50 مگاواتی را در اطراف زاهدان اجرا کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،استاندار در دیدار با مدیران یک شرکت سرمایه گذار اسپانیایی در حوزه انرژی های تجدید پذیر گفت: از این که استان مستعد سیستان و بلوچستان را در حوزه انرژی های تجدید پذیر شونده هدف قرار داده اید سپاسگزارم زیرا در این بخش به دلیل استعداد فراوانی که دارد مستعد تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی انرژی های نو است.

وی با بیان اینکه دهها کارگاه سازندگی از شمال تا جنوب استان با  بیش از  2 تا 3 هزار نفر اشتغالزایی در سطح منطقه فعالیت دارند، گفت: آغوش گرم مردم این استان به روی آنانی که به توسعه این استان می اندیشند، باز است

در ادامه مشاور ایرانی پروژه نیز در این نشست گفت: شروع این طرح سختی های زیادی داشت تا سرمایه گذاران را متقاعد نماییم ولی در این دولت بعد از برجام اتفاقات خوبی رخ داد که اکنون برای سرمایه گذاری در این استان آمادگی  داریم .

وی ادامه داد: قرار داد خرید برق از سوی سانا در این سالها کاهش یافته است که نیاز به حمایت دولت برای انعقاد قرار داد مناسب است.

وی گفت : همچنین تکنولوژی برتر این نیروگاه آن را از سایر نیروگاه های موجود متمایز می کند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.