سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر:

برگزاری کارگاه تربیت مربی جوان، ازدواج موفق و زندگی آرام

کارگاه تربیت مربی جوان، ازدواج موفق و زندگی آرام در اجرای مرحله دوم طرح امید اجتماعی در جمعیت هلال احمر بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با بیان اینکه اجرای طرح امید اجتماعی در شناسایی آسیب های در جامعه و تلاش برای کاهش و برطرف کردن آنها بسیار مهم و اساسی است، گفت: جمعیت هلال احمر تاکنون 2 طرح از 10 طرح امید اجتماعی شامل پیشگیری از اعتیاد و مربی جوان، ازدواج موفق و زندگی آرام را در دست اجرا دارد.

حسین درویشی افزود: جمعیت هلال احمر براساس برنامه طرح امید اجتماعی در زمینه ازدواج موفق و زندگی آرام در مناطق روستایی آموزشهای لازم را به جمعیت هدف ارائه می کند.

وی گفت: در زمان حاضر 80 مربی از جمعیت هلال احمر آماده اجرای طرح امید اجتماعی در استان بوشهر هستند و همکاری های لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه طرح امید اجتماعی گامی به سوی تنویر افکار عمومی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: جوانان جمعیت هلال احمر بعنوان یکی از سرمایه های بزرگ و مهم در اجرای برخی طرح ها از جمله طرح امید اجتماعی مشارکت دارند.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.