سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ایجاد کنسرسیوم خوشه کفش با هدف توسعه بازار

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از ایجاد کنسرسیوم خوشه کفش با هدف توسعه بازار داخلی و خارجی در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدي زاده مقدم گفت: خوشه کفش مشهد یکی از خوشه های خاتمه یافته استان است که همچنین برنامه های توسعه ای برای این خوشه در حال اجراست و تقویت شبکه ها برای توسعه صنعت کفش از جمله اولویت های این شرکت است.

وی افزود: طی 5 سال گذشته خوشه کفش رشد 100درصدی به لحاظ حجم تولید داشته و به همین دلیل متناسب با افزایش ظرفیت تولید خوشه شرکت راهکارهایی را با کمک نهادهای پشتیبان به ویژه اتحادیه و انجمن تولید کنندگان کفش مشهد شناسایی و به اجرا رسانده است.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: با توجه به رفع تحریم ها و افزایش صادرات فرصت مناسبی است تا با هم افزایی بیشتر و برند سازی، این کنسرسیوم بتواند در بازارهای خارجی رقابت کند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد:ایجاد کنسرسیوم یکی از برنامه های اجرایی است که برای این خوشه عملیاتی شده و سال 96 شرکت شهرکهای صنعتی حمایت های ویژه ای را از کنسرسیوم های صادراتی استان مطابق امسال انجام خواهد داد.

وی در پایان گفت: بستر مناسب جهت رشد و توسعه این کنسرسیوم فراهم شده و با برنامه ریزی دقیق باید در راه توسعه صنعتی و صادرات،جایگاه جدیدی در صنعت کفش استان ایجاد شود.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.