سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

دستگیری پزشک قلابی در فضای سایبری

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام گفت: فردی که در فضای سایبری خود را به‌ عنوان یک پزشک، جا زده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی جمالی بیان کرد: در پی رصد فضای سایبری توسط کارشناسان این پلیس صفحه‌ای شناسایی که در آن فرد یا افرادی در تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز فعالیت می‌کردند که با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی مراجع قضایی مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی فرد موردنظر در حالی‌که مشغول فعالیت در مطب خود در استان تهران بود شناسایی و دستگیر شد و متهم در ابتدا منکر موضوع شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

جمالی افزود: پزشک قلابی با استفاده از مدارک جعلی اقدام به باز کردن مطب و ارائه خدمات پزشکی به مردم می‌کرد و جا دارد عموم مردم در زمان مراجعه به پزشک و به‌خصوص مطب‌های خصوصی همیشه اطلاعات کامل و کافی را از مراجع مربوطه اخذ تا گرفتار کلاه‌برداران نشوند.

رییس پلیس فتا استان با تأکید بر اینکه پلیس فتا با هر نوع فعالیت مجرمانه در فضای سایبری برخورد می‌کند و از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مواجهه با هر نوع تخلف در فضای سایبری مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش یا با شماره تلفن‌های 65-2182361 -084 تماس حاصل کنید.


انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.