سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف بیش از 21 هزارنخ سيگار قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از کشف 21 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق و دستگيری دو قاچاقچی طی دو عمليات جداگانه توسط ماموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان. از کرمان و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس ٬سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی اين فرماندهی در راستای مبارزه با كالای قاچاق با انجام يكسری اقدامات اطلاعاتی و پليسی موفق شدند يك باب مغازه كه در امر فروش سيگار قاچاق در ميدان ارگ فعاليت داشته را شناساييی كنند.

وی افزود: در همين رابطه ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضايی در يك اقدام ضربتی موفق شدند در بازرسی از اين مغازه، هشت هزار و 800 نخ سيگار را كشف و يك نفر را در اين رابطه دستگير كنند.

روانبخش در خصوص عمليات دوم اظهار کرد:ماموران انتظامی اين فرماندهی در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در خيابان امام خمينی(ره) شهرستان كرمان به يك نفر كه حامل چند عدد كارتن بوده مشكوك و پس از بررسی كارتن ها موفق شدند 13 هزار نخ سيگار قاچاق را كشف و يك نفر را در اين رابطه دستگير كنند.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به همراه كالاهای قاچاق كشف شده به مراجع قضايی تحويل داده شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.