سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

تعویض شبکه‌های سیمی با کابل خودنگهدار

امسال 830 کیلومتر از شبکه‌های سیمی فشار ضعیف با کابل خود نگهدار در خراسان شمالی تعویض شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛،علی خانی معاون برنامه ریزی و مهندسی اداره کل برق استان گفت : طرح تعویض شبکه‌های سیمی فشار ضعیف به منظور کاهش تلفات انرژی ،عدم شاخه زنی ، کاهش قطعی برق و کاهش خطرات برق‌گرفتگی اجرا می شود .

علی خانی افزود :تاکنون 20 میلیارد و 212 میلیون تومان برای این طرح هزینه شده است .

وی تصریح کرد : هم اکنون 350 کیلومتر در شهرستان بجنورد ،105 کیلومتر شیروان ،102 اسفراین ،78 مانه وسملقان ،62 فاروج ، 43 راز وجرگلان ، 30 جاجرم و 33 کیلومتر در شهر گرمه انجام شده است .

علی خانی با بیان این که برای 300 نفر سیم بان و دکل بان به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است ،گفت : جایگزین کردن کابل‌ها، به روش خط گرم و بدون قطعی برق مشترکین انجام می‌شود.

قائم مقام اداره برق استان اظهار کرد : این شبکه کابلی در استان با همکاری 42 شرکت پیمانکار از دی ماه سال گذشته در استان اجرا شده است .

وی همچنین خاطر نشان کرد : امسال 15 کیلومتر شبکه سیم روکش دار CCT برای شبکه های فشار متوسط در خروجی پست های بجنورد ، شیروان ، اسفراین و آشخانه با 700 میلیون تومان انجام شده است .

علی خانی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آینده ، طرح تعویض شبکه‌های سیمی فشار ضعیف شبکه‌های برق با کابل خود نگهدار به‌طور کامل اجرایی شود.

گفتنی است : استان دارای 4 هزار و 20 کیلومتر شبکه های سیمی فشار ضعیف دارد .

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.