سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریف‌زاده در دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری؛

مدیریت یکپارچه ایمنی در کل کشور وجود ندارد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: بدون شک در کل کشور سیستم مدیریت یکپارچه ایمنی شهری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید شریف‌زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در نشست خبری دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری که امروز (چهارشنبه) در پالایشگاه ملی نفت برگزار شد، با بیان اینکه همیشه اصحاب رسانه منعکس کننده فعالیت‌ها و تلاش‌ امدادرسانان هستند، اظهار داشت: برگزاری نخستین همایش ایمنی شهری سال گذشته در شهر تهران آغاز شد و امروز شاهد برگزاری دومین سال این همایش هستیم.

وی با اشاره به اینکه در آخرین ماه سال قرار گرفته ایم، افزود: بدون شک در این ماه تلاش همکاران آتش نشان به شدت افزایش می‌یابد، به همین منظور فرصت را غنیمت شمردیم که در راستای کسب تجربه بیشتر از شهرها و کشورهای دیگر دنیا، این همایش را برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: در این همایش مدیران آتش نشانی سراسر کشور و ۱۵ استاد داخلی و ۹ استاد از کشورهای استرالیا، فرانسه، اتریش، امارات، اسپانیا، سوئیس، فلاند و هلند حضور دارند.

شریف زاده با تاکید بر اینکه از تجربیات و اندوخته‌های مأموریت‌های مختلف آتش نشانان سراسر کشور در این همایش استفاده خواهد شد، گفت: بدون شک در این همایش تجربیات را به یکدیگر منتقل می‌کنیم.

وی به لزوم افزایش دانش فنی آتش نشان ها، اشاره کرد و گفت: افزایش دانش فنی آتش نشانان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین منظور اقدام به برگزاری همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری کرده ایم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تاکید کرد: خواستار اجرای سیاست های مدیریت یکپارچه ایمنی شهری در سراسر کشور هستیم، به این علت که تا زمانی که مدیریت یکپارچه ایمنی شهری در کشور اجرایی نشود، حوادث و بلایا در کشور کاهش پیدا نخواهد کرد.

شریف زاده با بیان اینکه مردم باید تأمین کننده ایمنی محل زندگی خود و همچنین محل کارشان باشند، تصریح کرد: بدون شک با همکاری خود مردم می توانیم مشکلات را کاهش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری توان مقابله با مالکان ساختمان‌های ناایمن شهر تهران را ندارد، یادآور شد: تذکرهای شهرداری و همچنین آتش نشانی در حدی نیست که قادر به پلمپ واحدهای مسکونی، تجاری،‌ اداری ناایمن شود، چراکه ما تنها می توانیم به مالکان توصیه هایی را ارایه دهیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه و کارگاه تخصصی در حاشیه همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری، گفت: از این طریق صنعتگران و بازرگانان شرکت کننده در حوزه ایمنی غرفه گرفته اند و آخرین محصولات خود را به آتش نشانان عرضه می کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.