سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

برخورد قانونی با واحدهای غیرمجاز تولید بچه ماهی

با واحدهای غیرمجاز تولید بچه ماهی برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: کارشناسان آبزیان دامپزشکی مازندران با انجام بازدید های سرزده از فعالیت واحدهای مجاز پرورش ماهی در استان از روند تولید بهداشتی ماهی نظارت می کنند.

وی افزود: برخی از پرورش دهندگان بدون داشتن شرایط و بدون اخذ مجوزهای لازم از دستگاه های مسئول مبادرت به تولید بچه ماهی بصورت غیر مجاز می کنند که این اقدام غیر بهداشتی علاوه بر اینکه می تواند تهدیدی علیه این صنعت محسوب شود، سبب گسترش بیماری های مخاطره آمیز و مشکلات زیست محیطی نیز خواهد شد.

رضوانی گفت: مزارع مجاز پرورش ماهی باید برای تولید و تکثیر بچه ماهی مجوزهای لازم را از اداره کل دامپزشکی استان دریافت کنند و سپس با اخذ گواهی حمل بهداشتی با خودروی مخصوص مبادرت به حمل و نقل بچه ماهی به مزارع پرورش مجاز کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران افزود: برخی از افراد سودجو با تخصیص سالنی در مزارع پرورش به صورت غیر مجاز اقدام به وارد کردن تخم چشم زده و لارو از مبادی غیر مجاز می کنند که بر اساس قوانین موجود این اقدام تخلف محسوب شده و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با این موارد برخورد می کنند.

انتهای پیام/ م 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.