سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جمع آوری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال صدقه در سطح استان تهران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: طی ۱۱ ماه سال ۹5، مبلغ ۳۶۱ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال صدقه در استان تهران جمع آوری شده است.

محمدهادی سیف معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: شفاف سازی هزینه کرد کمک‌های مردمی از رویکردهای اساسی کمیته امداد در عرصه افزایش اعتماد و مشارکت بیشتر خیران محسوب می‌شود که با نظارت این سازمان برای رفع نیازهای مددجویان در بخش‌های تحصیلی، درمانی، کمک معیشت و غیره در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پرداخت صدقه به روش پیامکی و با بهره گیری از فناوری‌های جدید به منظور تسهیل در پرداخت کمک‌های مردمی، شفاف سازی هزینه کرد‌ها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد راه اندازی شده است.

سیف با اشاره به اینکه طی ۱۱ ماه سال ۹۵، بیش از ۳۶۱ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال صدقات از صندوق‌های تعبیه شده در استان تهران جمع آوری شده است، ادامه داد: درآمد صندوق‌های کوچک خانگی در این مدت زمان بیش از ۱۳۱ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال و صندوق‌های متوسط بیش از ۱۶ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال و مابقی از محل صندوق‌های بزرگ بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران تأکید کرد: خیران می‌توانند پرداخت صدقات خود را به روش پیامکی با استفاده از سامانه # ٠۲۱ * ۷۷۸۸ *و دیگر شهروندان استان در شهرستان‌های تابعه نیز با تعیین کد شهری مورد نظر، میزان صدقه خود را مشخص و به نیازمندان اهدا کنند.

وی در پایان گفت: همچنین از طریق سامانه تلفن گویای ۷۳۵۵ نیکوکاران علاوه بر پرداخت انواع وجوهات شرعی و صدقه نسبت به رسیدگی به درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.