سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تئاتر مشهد دست به گریبان غرور نا به جا و منیت شده است

کارگردان وبازیگر تئاتر از مسئولان و مدیران عرصه تئاتردر خصوص نداشتن فضای مناسب سالن‌های نمایش گلایه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،تارخ اردشیری کارگردان وبازیگر تئاتر به بهانه اجرای نمایش سه خواهر اثر آنتون چخوف در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ضمن ابراز خوشحالی از اقبال عمومی مردم به تئاتر، از دلزدگی و قهر دوباره مردم با سالن‌های تئاتر احساس نگرانی کرد گفت: سالن‌های نمایش باید برای انواع نمایش‌های مختلف تعبیه شوند تا بشود با اختصاص امکانات پشت صحنه و صحنه و چیدمان صندلی خاص برای هر ژانر شناخت تئاتر را برای مخاطب پرورش دهیم و از ریخت و پاش‌های نا به سامان نیز جلوگیری کنیم.

وی افزود: کمبود متن‌های خوب و احترام به شعور مخاطب و تاثیرگذاری مثبت در ارائه خوراک اجتماعی مناسب به تمام قشرهای جامعه ممکن است باعث خلوتی سالن‌های نمایش شود.

این کارگردان وبازیگر تئاتر از مسئولان و مدیران این عرصه در خصوص نداشتن فضای مناسب سالن‌های نمایش گلایه کرد و گفت:: موضوع جدید و پیچیده‌ای نیست که سالن‌های ما برای تئاتر حرفه‌ای آمادگی ندارند و بالطبع در روند رو به رشد این جو لطمه خواهد زد.

تارخ اردشیری افزود: با توجه به عواید فرهنگی – اجتماعی تئاتر و هنر وتخصیص بودجه می‌توان به کاهش بی اخلاقی‌ها و ناهنجاری‌های جامعه و راه حل برای آن ها، تجدید نظر کرد، قطعا در فضای فرهنگی بهتر می‌توان مسایل فرهنگی را مطرح و درمان کرد.

انتهای پیام//ف. ج.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.