سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

شهرداری كاشان تهران را دست خالی ترک كرد

در ديدار برگزار شده از هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال در تهران، تيم شهرداری كاشان مهمان دانشگاه آزاد بود و شكست خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصردیروز برگزار شد و تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر، دست خالی تهران را ترک کرد.

در دیدار برگزار شده در تهران، شهرداری کاشان مهمان دانشگاه آزاد بود و کوارتر اول بازی را خوب شروع کرد و در پایان 19 بر 16 به پیروزی رسید، در کوارتر دوم اما این دانشگاه آزاد بود که با یک بازی حساب شده 21 بر 17 برنده شد و در نیمه اول با برتری 37 – 36 به رختکن رفت.

در کوارتر سوم باز شهرداری کاشان در یک بازی نزدیک 15 – 14 پیروز شد و بازی را به تساوی در عدد 51 کشاند، اما دانشگاه آزاد در کوارتر چهارم و پایانی بهتر عمل کرد و 30 بر 23 شهرداری را شکست داد تا در پایان این دیدار دانشگاه آزاد 81 – 74 از سد شهرداری کاشان عبور کند و 3 امتیاز این بازی خانگی را به دست آورد.

با این شکست، شهرداری کاشان 25 امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتیجه سایر دیدار‌های این هفته لیگ برتر بسکتبال به قرار زیر است:

پالایش نفت آبادان 93 - شیمیدر تهران 82

شهرداری تبریز 63 - پتروشیمی بندر امام 93

نیروی زمینی تهران 75 - شهرداری گرگان 62

شهرداری اراک 20 - لوله آاس شیراز 0 (باخت فنی )

در دور دوم رقابت‌ها از مجموع 10 تیم حاضر در جدول، تیم‌های با رتبه فرد در یک گروه و تیم‌های با رتبه زوج در گروه دیگر قرار گرفته و به صورت رفت و برگشت، بازی‌های خود را انجام خواهند داد تا تکلیف 8 تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.