سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خسارت سیل به منازل مددجویان کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گفت: سیل اخیر 43 میلیارد تومان به شهرستان‌های استان کرمان خسارت وارد کرده است.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با اشاره به بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان کرمان گفت: امدادگران این نهاد با حضور در محل‌های وقوع حادثه به مددجویان خدمات رسانی کرده‌اند.

وی افزود: به همین منظور هزار و ۶۰۰ فقره وسایل گرمایشی به ارزش ۱۹۲ میلیون تومان خریداری و بین مددجویان آسیب دیده توزیع شده  همچنین ۵۵ میلیون تومان نیز در زمینه خرید نایلون و توزیع بین مددجویان آسیب دیده از سیل هزینه شده است.

شیبانی با اشاره به اینکه 2 هزار و ۲۵۰ واحد مسکن مددجویان استان بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل هفته گذشته خسارت دیده است، خاطر نشان کرد: اقدامات اولیه برای کمک‌رسانی به این خانواده‌ها آغاز شده و با توجه به اینکه منازل تمامی مددجویان کمیته امداد بیمه هستند، به دنبال این هستیم خسارات وارد شده ناشی از سیل با کمک بیمه به مددجویان پرداخت شود.

وی تصریح کرد: استحکام ضعیف منازل مددجویان و قرار گرفتن آنان در محل‌های آسیب پذیر شهر باعث شده به منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت خسارات زیادی وارد شود که بیشتر آنها نیاز به  مرمت و بهسازی کلی دارند.

شیبانی در ارتباط با میزان خسارت وارد شده در پی سیل اخیر به شهرستان‌های استان اظهارداشت: بارندگی و سیل اخیر به شهرستان های بافت، بردسیر، سیرجان، شهربابک، کهنوج، رابر، راین، ریگان، عنبرآباد، ارزوییه، فاریاب و فهرج ۴۳ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.