سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره آموزشی توان افزایی رؤسای پارک های علم و فناوری برگزار شد

دوره آموزشی توان افزایی رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور توسط پارک علم و فناوری یزد و با همکاری دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم در پارک زیست فناوری خلیج فارس در قشم برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در حاشیه پانزدهمین نشست روسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد ، دوره آموزشی توان افزایی رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور توسط پارک علم و فناوری یزد و با همکاری دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم در پارک زیست فناوری خلیج فارس در قشم برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با آخرین شیوه های مدیریت علم و فناوری و مباحث مرتبط با شرکت های فناور و توان افزایی رؤسای پارک های علم و فناوری است.

این برنامه آموزشی با هماهنگی پارک علم و فناوری یزد به عنوان دبیرخانه آموزش فناوری در حوزه ملی و بین المللی و همکاری پارک زیست فناوری خلیج فارس و دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، توسط مدرسان بین المللی در حاشیه برگزاری نشست سالیانه روسای پارک ها علم و فناوری و مدیران مراکز رشد در تاریخ ۲ و ۳ اسفندماه درمحل پارک زیست فناوری خلیج فارس در قشم برگزارمی شود.

در این دوره مباحثی مانند مدیریت اقتصادی پارک های علم و فناوری، آشنایی با شیوه های نوین مدیریتی (مدیریت خدمات پارک) و تعامل و ارتباط دانشگاه و صنعت مورد بحث و بررسی استادان داخلی و خارجی قرار می گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.