سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برخورد ضربتی پلیس با خرده فروشان مواد مخدر در کنگاور

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی منجر به کشف 487 گرم مواد مخدر از نوع هرویین و دستگيری 24 متهم شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی منجر به کشف 487 گرم مواد مخدر از نوع هرویین و دستگيری 24 متهم شد.
سرهنگ "حسین براری" در تشريح اين خبر بيان داشت: به دنبال دریافت اخباری مبني بر فعالیت گسترده خرده فروشان مواد مخدر در محلات فقیرنشین شهرستان کنگاور، بررسي موضوع در دستور کار انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کارهاي اطلاعاتي و هماهنگي با مقام قضائي طی عملیات ضربتی در چندین منطقه، 22 مرد و دو زن خرده فروش موادمخدر را دستگیر و 487 گرم موادمخدر از نوع هرویین را از آنان کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بیشتر متهمان دستگیر شده سابقه کیفری دارند، خاطرنشان کرد: این افراد جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ براری یادآور شد: پدیده شوم اعتیاد، تنها به فرد معتاد آسیب نمی زند بلکه خانواده و اطرافیان وی را هم گرفتار این معضل می کند، لذا پلیس شهرستان برای برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.