سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

حضور تیرانداز شایسته ایلامی در تیم اعزامی به رقابت های جهانی هندوستان

هشت تیرانداز کشورمان از جمله پوریا نورورزیان تیرانداز شایسته استان و کشورمان سه شنبه سوم اسفندماه به رقابت های جام جهانی هند اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛رئیس هیات تیراندازی استان بیان کرد: اظهار کرد: اولین مسابقات تیراندازی جام جهانی در سال 2017 از چهارم تا 14 اسفند ماه سال جاری در دهلی نو با حضور 45 کشور برگزار می شود.
 
کبری غیاثی اظهارکرد: پوریا نوروزیان تیرانداز ایلامی و صاحب مدال های ملی و بین المللی در رشته های درازکش و تفنگ بادی آقایان در رده سنی بزرگسالان دست به سلاح و به رقابت می پردازد.
 
وی افزود: ورزشکاران کشورمان در رشته های تفنگ بادی آقایان و بانوان، سه وضعیت، درازکش آقایان، تپانچه بادی اقایان و بانوان، 25 متر تپانچه بانوان و 50 متر تپانچه آقایان دست به سلاح می شوند ضمن اینکه برای اولین بار به طور رسمی مسابقات میکس در رشته تفنگ و تپانچه نیز برگزار می شود.
 
غیاثی همچنین به مرحله دوم رقابت های آزاد زمستانی سلاح های بادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در مجموعه ورزشی آزادی برگزار و در رده سنی نوجوانان وجوانان آرمینا صادقیان از استان ایلام مقام اول و رده سنی بزرگسالان نساء پاریاب مقام سوم و در رده سنی بزرگسالان پوریا نوروزیان مقام سوم کشور را از آن خود کردند.
 
رقابت های جام جهانی تیراندازی از 4 الی 14 اسفندماه با حضور 409 ورزشکار از 45 کشور جهان در شهر دهلی هندوستان برگزار می شود.
 
 وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان که از مدال آوران کشور و تیم ملی نشان از ظرفیت ورزشکاران استان دارد.  
 
800 ورزشکار زن و مرد در استان در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.
 
 
انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.