سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مسابقات جام تنیس روی میز هنر و رسانه استان اصفهان برگزار می شود

دومین دوره رقابتهای تنیس روی میز جام اهالی هنر و رسانه استان اصفهان با رویکرد توجه به حفظ محیط زیست، در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس زمانبندی اعلام شده بانوان حاضر در این جام روز جمعه ششم اسفندماه از ساعت 17:30 در محل خانه تنیس روی میز استان اصفهان رقابت یکروزه خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین آقایان حاضر در این مسابقات روز دوشنبه نهم اسفندماه از ساعت 17:30 در محل یاد شده به مصاف هم خواهند رفت.

بیش از 90 فعال رسانه ای و هنرمند در بخش آقایان و افزون بر 60 شرکت کننده در بخش بانوان دومین دوره رقابتهای تنیس روی میز جام اهالی هنر و رسانه استان اصفهان حضور دارند.

بانوان علاقمند می توانند مسابقات بخش بانوان را از نزدیک تماشا کنند و تماشای رقابتهای آقایان نیز برای عموم آزاد است، همچنین پیشکسوتان عرصه هنر و رسانه استان اصفهان از جمله میهمانان ویژه این دوره از مسابقات خواهند بود.

این دوره از رقابتها با هدف اصلى ايجاد شور و نشاط اجتماعى و پيوند هنر و رسانه با محيط زيست و ورزش و با مشارکت کمیته هنر و رسانه هیات تنیس روی میز استان، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان ورزش شهرداری اصفهان و کمیته ورزشی انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان استان اصفهان برگزار خواهد شد.

با توجه به اهمیت مباحث زیست محیطی و میزان تاثیر زیاد هنرمندان و جامعه رسانه ای در بطن جامعه در راستای حفظ و پاسداشت محیط زیست و احترام به طبیعت، " زاینده رود تنها نیست” به عنوان شعار این دوره از رقابتها برگزیده شده است.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.