سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ایستگاه فرهنگی، اجتماعی پلیس در نوروز

ایستگاه فرهنگی، اجتماعی پلیس نوروز در مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نخستین جلسه قرارگاه نوروزی پلیس در ساری، از راه اندازی ایستگاه فرهنگی و اجتماعی پلیس با هدف تعامل با مردم خبر داد.

وی گفت: با توجه به مسافرپذیر بودن استان در ایام تعطیلات نوروز و حضور خیل عظیم مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور باید از هم اکنون نسبت به پیش بینی و ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و مردم برنامه ریزی کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم در سطح جامعه دارد، افزود: هدف از اجرای طرح های ویژه پلیس در تعطیلات نوروز در راستای برقراری نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت وآرامش و آسایش مردم است.

فرمانده انتظامی مازندران، با اشاره به راه اندازی ایستگاه فرهنگی، اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در مبادی ورودی استان و مراکز شهرستان ها از ارائه خدمات ویژه مشاوره ای، فرهنگی و اجتماعی به شهروندان خبر داد.

سردار میرفیضی افزود: طرح های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی در تعطیلات نوروز اجرا می شود.

وی گفت: پلیس مازندران برای استقبال از مهمانان و گردشگران در ایام نوروز از آمادگی 100 درصدی برخورد دار است .

فرمانده انتظامی مازندران افزود: طرح ویژه استقبال از بهار شامل برقراری نظم و امنیت در مراکز تجاری، بازار و سطح معابر عمومی از نیمه دوم اسفند امسال اجرا می شود.

سردار میرفیضی گفت : در این طرح با تقویت گشت های انتظامی و اشرافیت اطلاعاتی با هرگونه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در اماکن،صنوف و بازار برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.