سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بشقاب پرنده از کجا آمده بود؟

دیشب در افق غربی ایران جسمی نورانی مشاهده شد که برخی آن را بشقاب پرنده نامیدند و برخی خبر از حمله دشمن دادند. برای پیگیری این موضوع سری به انجمن نجوم اهواز زدیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛خسرو جعفری زاده ، مدیر انجمن نجوم اهوازگفت: شب گذشته بین ساعت 18 الی 19 در چند استان و بطور گستره تر می توان گفت در نیمه غربی کشور جسمی متحرک و نورانی با هاله ای زیبا  در آسمان مشاهده شد که زمینه ساز ایجاد شایعاتی در زمینه حضور موجودات فضایی و یا موشک های جنگی شد اما باید گفت آن شیء موشکی بیش نبوده است.

جعفری زاده افزود: موشک تحقیقاتی که به فضا پرتاب شده بود سوخت خود را در لحظه غروب آفتاب تخلیه کرده و انعکاس نور خورشید و مایع بودن سوخت باعث ایجاد صحنه ای زیبا به شکل موجودی نورانی شد.

وی اظهار داشت: احتمال رویت این رویداد در کشورهای نزدیک همچون عراق و کویت نیز وجود دارد هر چند در جامعه علمی این اتفاق چندان خاص و قابل طرح نیست.

مدیر انجمن نجوم اهواز بیان کرد: بجای شایعه سازی بهتر است به  صحنه زیبایی که رویداد در آسمان بوجود آورد پرداخت نه اینکه شایعاتی همچون جنگ و موجودات فضایی را به میان کشید.

خسرو جعفری زاده ، مدیر انجمن نجوم اهواز، در پاسخ به این سوال که آیا موجودات فضایی وجود خارجی دارند یا خیر تصریح کرد: گستره آسمان و قدرت خدا بسیار عظیم وبزرگ است و نمی توان وجود موجودات دیگر را انکار کرد و احتمال دارد موجوداتی در آسمان های دیگر وجود  داشته باشند اما بصورت علمی و اثبات شده چیزی وجود ندارد.


انتهای پیام/و


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۱:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
من این شی درشهرفسادیدم دردوطرفش حلال داشت ارتفاع ان تاساختمان شهر30متربودموشک نبود سرعت اهسته مانندابربود