سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اختصاص تسهیلات به مشاغل خانگی در فارس

50 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی پشتیبان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهروش جلالی رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی پارسال در دو قالب مشاغل مستقل و پشتیبان پرداخت شده است گفت: امسال تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط به مشاغل پشتیبان پرداخت می شود.

وی افزود: پرداخت تسهیلات در طرح مشاغل خانگی فقط شامل افراد حقیقی و حقوقی بوده و افراد متقاضی دریافت تسهیلات باید مهارت لازم را در رشته شغلی مورد نظر داشته و برای دریافت تسهیلات در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کنند.

جلالی ادامه داد: افراد پشتیبان افرادی هستند  که1تا 15 نفر از افراد فعال در مشاغل خانگی را زیر پوشش خود قرار داده و با فراهم کردن وسایل مربوط به مهارت این افراد، بازار فروش برای تولیدات را برای آن ها ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداختی به پشتیبانان به ازای بکارگیری هر نفر تا 50 میلیون ریال و حداکثر 750 میلیون ریال برای هر پشتیبان است.

رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اضافه کرد: افراد حقیقی یا حقوقی پشتیبان باید افراد زیر پوشش خود را در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام و کد رهگیری را به دستگاه های اجرایی تحویل و تشکیل پرونده بدهند.

وی اظهار کرد: دستگاه اجرایی مربوطه مکلف است پرونده تشکیل شده را برای صدور مجوز به بانک عامل و اداره کار ارسال کند.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.