سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تقدیر از برترین های کشاورزی

به زودی از نمونه های بخش کشاورزی استان کرمان تقدیر بعمل می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان گفت: از آنجا که نیروی انسانی به عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه بخش های هر کشور ، به ویژه در بخش کشاورزی میباشد و تولید کنندگان در این بخش تامین موادغذایی جامعه را به عهده دارند ، لذا توجه به کمیت و کیفیت تولید باعنایت به ابعاد فنی و محتوایی ، می تواند نقش انگیزشی داشته باشد.

وی افزود: در همین این راستا و به منظور ارائه توانمندی ها و الگوسازی در بخش کشاورزی ، با هدف پیروی سایر بهره برداران از روشهای موفقیت آمیز کشاورزان برتر، سازمان جهادکشاورزی همه ساله نسبت به شناسایی ، انتخاب و معرفی تولید کنندگان برتر اقدام می نماید. امسال نیز مراسم تجلیل از نمونه های برتر بخش کشاورزی در سطح استانی، روز 9 اسفند 95 در اتاق بازرگانی کرمان برگزار و از34 تولید کننده برتر استانی که دو نفر از این عزیزان از تولید کنندگان برتردر سطح ملی می باشند تجلیل به عمل می آید.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام صرفاً به معنای تشکر نیست ، بلکه به مفهوم اندازه گیری مقام عمل و فعالیتی است که افراد انجام میدهند، این امر منجر به ایجاد رقابت سالم در زمینه تولید و تلاش برای فعالیت بیشتر خواهد شد .

سعیدی افزود: کشاورزان و تولید کنندگان برتر می توانند با عرضه توانمندی ها و مهارت های خود درپهنه تولید، یکی از ارکان ترویج و آموزش کشاورزی باشند و با ایجاد ارتباط صمیمانه و گسترده با سایر تولید کنندگان ، حلقه انتقال دانش و مهارت از تحقیق تا مزرعه را کامل و نقش خود را به عنوان الگوی عینی تولید کننده ، ایفا نمایند.

برگزاری مراسم تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی ، این فرصت را ایجاد می نماید تا تعدادی از فعالان عرصه تولید کشور ، به نحوی مورد سپاسگزاری و قدردانی قرار گیرند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.