سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

توسعه امنیت دزفول به دست خیرین

فرماندار ویژه دزفول از اختصاص 25 میلیارد ریال توسط خیرین به منظور تامین نیازهای امنیتی و تجهیزات این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حبیب‌الله آصفی، فرماندار ویژه دزفول اظهار داشت: دزفول یکی از مهم‌ترین شهرهای خوزستان در حوزه تولیدات کشاورزی و صنعتی و گردشگری است که در صورت توجه مناسب به ظرفیت‌های این شهرستان، می‌توان زمینه توسعه عمرانی و اقتصادی دزفول را بیش از گذشته فراهم کرد.

وی افزود: طرح‌های گسترده‌ای در حوزه کارآفرینی دزفول طراحی و با همکاری بخش‌های مختلف به اجرا می‌رسد تا خدمات این حوزه بیش از گذشته در شهرستان توسعه یابد.

آصفی بیان کرد: دزفول در حوزه‌های مختلف دارای محرومیت است و متناسب با نیازهای خدمات مختلف شهری، باید خیرین را به سرمایه گذاری در این زمینه‌ها تشویق و مسیر توسعه شهرستان را شتاب بخشید.

فرماندار ویژه دزفول اذعان داشت: در طول سال‌های اخیر، خیرین سرمایه گذاری‌های خوبی در حوزه آموزش و پرورش و ساخت مدرسه در دزفول انجام داده‌اند، ولی این میزان سرمایه گذاری، کافی نیست، دزفول در حوزه اعتبارات، نیازمند توجه ویژه است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت و تجهیز بخش انتظامی دزفول نیز خیرین خدمات خوبی برای تأمین رضایت شهروندان اجرا کرده‌اند که خدمات این عرصه با حضور آنان  تقویت و شاخص‌های آن تقویت شده است.

حبیب الله آصفی بیان داشت: خیرین بیش از 25 میلیارد ریال برای توسعه خدمات این حوزه در نظر گرفته‌اند که این اعتبار به زودی برای خرید دوربین، احداث پاسگاه و خودرو برای نیروی انتظامی اختصاص خواهد یافت و این تجهیزات در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ما باید بیش از گذشته، زمینه جذب منابع مالی و معنوی خیرین را در شهرستان فراهم کنیم تا ضمن گسترش خدمات مورد نیاز شهروندان، مسیر توسعه و به کار گیری سرمایه‌های بخش خصوصی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.