سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

دستگیری 5 سارق حرفه ای در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: پنج سارق به هویت های معلوم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات غافل گیرانه نامبردگان را در مخفی گاه شان دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ فرج سعیدی نیا، فرمانده انتظامی شادگان بیان داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، موضوع در دستور کارکنان فرماندهی انتظامی شادگان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی محسوس و نامحسوس پنج سارق به هویتهای معلوم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه نامبردگان را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

سرهنگ سعیدسی نیا اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۹ فقره انواع سرقت از قبیل داخل خودرو، احشام ، موتورسیکلت، سیم برق و سایر سرقتها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان گرامی شادگانی با پلیس ازشهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.