سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

سمنان میزبان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

وزیر بهداشت برای افتتاح18 پروژه ، پنجم و ششم اسفند ماه به سمنان سفر می کند.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم اسفند برای افتتاح ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار طرح های عمرانی به استان سمنان سفر می کند.

 
وی تصریح کرد: همزمان با سفر وزیر ۱۸ طرح به بهره‌برداری می رسد و ۷۲ طرح در استان سمنان  نیز کلنگ زنی می شود و پیش بینی می شوداین پروژه ها تا دهه فجر ۹۶ به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: ساخت ۲ پروژه دانشكده پرستاری مامایی و سايت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعتبار بالغ بر۶۵۰ میلیارد ریال در سمنان آغاز می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بهره برداري از کلینیک ويژه تخصصی و فوق تخصصي امام خميني (ره) و ٢ پايگاه سلامت در شهرستان گرمسار را از برنامه های سفر 2 روزه وزیر بهداشت به استان سمنان دانست.

وی به افتتاح پایگاه سلامت شهری و پایگاه مراقبت سلامت سمنان، دامغان و گرمسار اشاره کرد و گفت: پایگاه مراقبت سلامت و مرکز جامع سلامت شهری در شهرستان سمنان ‌از دیگر طرح های قابل بهره برداری است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: دانشکده تغذیه و علوم غذایی شهرستان آرادان نیز به بهره برداری می رسد.

 شادنوش بیان داشت: خوابگاه هاي پردیس دانشكده پيراپزشكی دختران و پسران مستقر در شهرستان سرخه  با ظرفیت ۴۰۰ نفر نیز افتتاح خواهد شد.

شادنوش همچنین از افتتاح مركز جامع خدمات سلامت و پايگاه سلامت بوستان شهرستان دامغان خبر داد و افزود: افتتاح كلينيك ويژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه و بازدید از مراحل پیشرفت بیمارستان مهدی شهر جز برنامه های وزير بهداشت در اين شهرستان است.

وی ادامه داد: همایش ملی سلامت دهان و دندان با محوریت مادر و کودک و اجلاس روئسای دانشکده های دندان‌پزشکی سراسر كشور با حضور وزیر بهداشت در سمنان برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: وزیر بهداشت در ادامه سفر دو روزه خود به اين دانشگاه با حضور در نماز جمعه، سخنران بین دو نماز روز ششم اسفند در سمنان خواهد بود.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.