محسن چگینی تهیه کننده «خوب، بد، جلف» در خصوص علت موفقیت این اثر در گیشه به خبرنگار
حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هر اثر دیدنی موفق تجاری و هنری در ابتدا به فیلمنامه خوب و بعد به کارگردانی، اجرا، انتخاب بازیگران مناسب و در نهایت یک تیم حرفه ای و همدل ربط پیدا می کند.
وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد جای فیلم های کمدی موقعیت و مخاطب پسند خالی است، عنوان کرد: ساخت آثار کمدی سخت، پیچیده و تخصصی است، كمدى یکی از پر فروشترين ژانرها در گیشه های جهانی و ايران است، البته رویکرد و نگاه جشنواره ها، مديران سینمایی و منتقدان به فیلم های كمدى خيلى خوب نيست و آن ها را پيش پا افتاده و فاقد ارزش و اهميت مى دانند و همين امر در سازندگان آثار كمدى بى انگيزگى ايجاد كرده تا جايى كه خلاقيت و نو آورى را در اين آثار از بين برده است.
وی افزود: اگر دقت کنید این نگاه ابتدایی در ادوار مختلف جشنواره وجود داشته و بى اهمیتى به فيلم هاى كمدى باعث عدم جذب فيلمسازان جوان در اين ژانر شده است، اگر جشنواره فيلم فجر هر سال يك جايزه ويژه به بهترين فيلم كمدى اهدا مي كرد قطعا در بهبود كيفيت اين آثار تاثير گذار بود.
چگینی از علت همکاری با پیمان قاسمخانی اظهار داشت: سال هاست در پروژه های مختلف با هم همکار و شریک هستیم و مهم تر ازهمه رفقاى خوبى براى هم هستيم.
چگینی از مردمی بودن «خوب، بد، جلف» گفت: این فیلم در جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار فیلم مردمی را دریافت کرد و در اكران عمومى هم در اين چند روز با استقبال خوبى روبرو شده است.