سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

طرح استقرار پاس پیاده در سطح معابر منجر به دستگیری 28 سارق شد

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح استقرار تیم های پاس پیاده در سطح معابر و اماکن عمومی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"رضا شیرزادی" در تشريح اين خبر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت، پلیس این شهرستان با تجزیه و تحلیل زمان و مکان وقوع جرایم نسبت به تشکیل و اعزام تیم های موتور سوار و پاس پیاده به صورت آشکار و پنهان در سطح معابر، اماکن عمومی و محلات پر تردد سطح شهر کرمانشاه اقدام کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: این طرح توسط کارشناسان انتظامی این شهرستان با به کارگیری کارکنان ستادی جمع بندی و به سرعت به اجرا گذاشته شد تا از اصل غافلگیری برای مجرمان و مخلان نظم عمومی استفاده شود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت ابتدایی اجرای این طرح، پلیس این شهرستان موفق شد 28 سارق را دستگیر و 59 مورد انواع سرقت را کشف کند.
سرهنگ شیرزادی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان، عنوان کرد: این طرح با توجه به ایام پایانی سال با تمام توان ادامه خواهد داشت و مجرمان بدانند که پلیس قاطعانه و با تمام قدرت با هر گونه هنجار شکنی و اعمال خلاف قانون سخت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.