سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی پل های تخریب شده جهرم

معاون وزیر راه و شهرسازی از بهسازی پل های تخریب شده شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان جهرم گفت: یکی از پل هایی که قرار است بهسازی شود، پل کشه برفی است که با تخریب 5 دهانه از 16 دهانه پل در اثر سیل، طغیان رودخانه و طولانی شدن مدت بارش ها ارتباط بین مسیر شیراز - جهرم قطع شد .


وی اظهار کرد: تلاش می کنیم هرچه سریعتر خسارات وارده برآورد شود و هماهنگی های لازم برای مرمت این پل انجام و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز کار بهسازی آن به پایان رسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تا پایان بهسازی این پل، ارتباط با شهر شیراز از طریق کمربندی شهر قطب آباد صورت می گیرد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در جریان بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل، پل واقع در جنب دانشگاه آزاد اسلامی جهرم که قبل از پل اصلی رودخانه شور این شهرستان قرار دارد دچار آسیب شده که این پل نیز به زودی بازسازی می شود.

داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به فارس از محورهای مختلف شهرستان های جهرم و قیر و کارزین بازدید کرد.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.