سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز

در ایام پایانی سال همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1396 در سطح استان اجرا می شود.

تهوری،رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:به منظور اعمال نظارت بیشتر بر وضعیت بازار توزیع و مصرف کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار، با هدف تعادل عرضه،تقاضا و تأمین مایحتاج عمومی مردم و همچنین جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها همزمان با سایر سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، طرح ویژه بازرسی و نظارت نوروز1396 در استان نیز اجرا می شود.

وی افزود : طبق این طرح ، بازرسی ها و نظارت های موردی و نوبه ای و برگزاری گشت های مشترک از دهم اسفند لغایت پانزدهم فروردین سال 96 در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: نظارت ویژه بر تأمین و توزیع و قیمت میوه و مرکبات طرح تنظیم بازار و میوه های پر مصرف این ایام، نظارت بر برگزاری فروش فوق العاده و حراج در واحدهای صنفی سطح استان از اهداف این طرح هستند.

تهوری افزود:نظارت بر حسن اجرای قیمت های مصوب پایانه های مسافربری و حمل و نقل درون شهری، نظارت بر نحوه ارائه خدمات پارکینگ ها، توقفگاه ها، خشکشویی ها، قالی شویی ها وغیره، نظارت ویژه بر رعایت نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور برای کالاها و خدمات ارائه شده به مردم از جمله اهداف دیگر انجام این طرح است.

انتهای پیام/ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.