سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

آغاز طرح تشدید بازرسی نوروزی در خراسان شمالی

طرح تشدید بازرسی نوروزی از واحدهای صنفی در استان از امروز آغاز می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ با اشاره به آغاز طرح تشدید بازرسی نوروزی از امروز  گفت: 10 اکیپ بازرسی در طرح بازرسی و نظارت ویژه بر واحدهای صنفی استان با مشارکت اداره تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی به اوضاع بازار و کنترل قیمت ها و برخورد با تخلفات واحدهای صنفی فعالیت می کنند.

نورالله ابراهیمی افزود: بازرسان این سازمان به همراه همکاران خود در مجامع امور صنفی و تعزیرات حکومتی در قالب طرح ویژه نظارت نوروزی از امروز یکم اسفند ماه جاری کار خود را آغاز و تا 15 فروردین 96 بر عرضه کالاهای نظارت می کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به سامانه 124 گزارش دهند .

نورالله ابراهیمی کنترل عرضه و روند منطقی قیمت ها به منظور ایجاد فضایی متعادل برای خرید شب عید را از دلایل این بازرسی برشمرد و اضافه کرد: تمرکز بازرسی ها در اجرای این طرح بر ارقام پرتقاضا شامل پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، مواد پروتیینی، میوه و تره بار، قند و شکر، روغن، غلات و حبوبات، آجیل و خشکبار و شیرینی است.

وی همچنین با اشاره به آغاز نمایشگاه نوروزی از 11 تا 20 اسفند گفت: 2 اکیپ مستقردر این نمایشگاه بر فعالیت غرفه داران نظارت می کنند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.