سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاوشی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

فردا؛ سومین جلسه ستاد انتخابات استان تهران برگزار می‌شود+ جزییات دستور کار

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری سومین جلسه رسمی ستاد انتخابات استان تهران خبر داد.

شهاب‌الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح برنامه‌های استانداری تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: سومین جلسه رسمی ستاد انتخابات استان تهران فردا (دوشنبه 2 اسفند ماه) برگزار خواهد شد.

وی افزود: کمیته های مرتبط با پشتیبانی انتخابات در سطح است آغاز شده و نیروهای دست‌اندرکار در حال آموزش هستند. حدود 97 هزار نفر در سراسر استان برای همکاری در انتخابات و رای گیری در حال سازمان دهی هستند.

چاوشی ادامه داد: اجرای دقیق قانون انتخابات و نظارت بر رفتارهای انتخاباتی گروه‌ها و جریان های سیاسی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد؛ امیدواریم با همکاری گروه‌های ذیربط و مشارکت حداکثری مردم تقویت وحدت ملی بیش از پیش شکل بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات تهران با اشاره به مهمترین محورهای سومین جلسه ستاد انتخابات تصریح کرد: در این جلسه عملکرد کمیته فناوری به منظور برگزاری انتخابات الکترونیک انتخابات شورای شهر و روستا برنامه ریزی می شود و امیدواریم این موضوع به نتیجه مورد نظر برسد.

وی یاد آور شد: مقدمات برگزاری انتخابات الکترونیک در حال آماده سازی بوده با توجه به اینکه جزئیات این موضوع هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی پذیرفته و برنامه ریزی های ستاد انتخابات هم در راستای نقطه نظرات هیئت نظارت قرار دارد.

چاوشی تاکید کرد: پیرامون تغییر زمان ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا هنوز ابلاغی  به ستاد انتخابات صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.