سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی پینگ پنگ بازان مدعی در هفته ششم/ ناکامی ذوب آهن در بازی خانگی

هفته ششم لیگ برتر تنیس روی میز با انجام 3 دیدار در روز های جمعه و شنبه پیگیری شد که طی آن مدعیان توانستند بر حریفان خود غلبه کنند.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور با انجام 3 بازی در شهر های مختلف کشور پیگیری شد و تیم های مدعی باز هم توانستند با غلبه بر حریفان خود جایگاهشان را بیش از پیش تثبیت کنند. 

در نخستین بازی تیم های پتروشیمی بندر امام و تاید واتر بندر عباس در دربی جنوب کشور رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل آن پیروزی قاطع پتروشیمی با نتیجه 5 بر  1 بود. پتروشیمی با این برد 14 امتیازی شد تا با اختلاف 4 امتیاز با تیم دوم در جایگاه نخست جدول جای بگیرد.

تاید واتر هم علی رغم میزبانی نتوانست به پیزوزی برسد تا با 7 امتیاز 2 پله سقوط را تجربه کند و به جایگاه پنجم برسد. 

تیم ذوب آهن اصفهان هم در یک بازی خانگی مقابل رعد پدافند هوایی با نتیجه 3 بر 3 متوقف شد تا همچنان تیم ناکام این مسابقات باشد. نماینده اصفهان تاکنون به پیروزی دست نیافته است و هم اکنون با 5.5 امتیاز تیم انتهایی جدول رده بندی است. 

رعدی ها در مقابل شهدای آتش نشان هم به تساوی رسیده بودند تا حالا با این نتیجه در مجموع 6 هفته بایک بازی کمتر در جایگاه سوم جدول جای بگیرند. 

آخرین دیدار هم میان دو تیم دانشگاه آزاد و شهدای آتش نشان بود. دانشگاه آزاد که این روز ها نتایج خوبی می گیرد موفق شد شهدای آتش نشان را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد تا به روند پیروزی های خود ادامه دهد. 

دانشگاه آزاد با این پیروزی و یک بازی کمتر حالا با 10 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد و پس از پتروشیمی بندر امام از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود. 


رده بندی لیگ برتر:  
۱- پتروشیمی بندرامام  ۱۴ امتیاز 
۲- دانشگاه آزاد اسلامی  ۱۰ امتیاز ( یک بازی کمتر )
۳- رعد دانشگاه پدافند هوایی ۷.۵ امتیاز ( یک بازی کمتر )
۴- شهدای آتش نشان  ۷ امتیاز 
۵-تایدواتر بندرعباس  ۷ امتیاز 
۶- ذوب‌آهن اصفهان  ۵.۵ امتیاز


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.