سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده ایلام - صالح آباد امروز بطور موقت مسدود است

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: جاده ارتباطی ایلام - مهران از محدوده ماربره تا صالح آباد روز یکشنبه از ساعت 12 تا 15 بطور موقت مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سیدکمال الدین میرجعفریان بیان کرد: این انسداد جاده به منظور انجام عملیات راهسازی و تعریض راه با هدف احداث بزرگراه ایلام - مهران اجرا می شود.
 
وی اظهارکرد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر ارتباطی را دارند می توانند در این مدت از جاده جایگزین ایلام - ملکشاهی - مهران استفاده کنند.
 
سرپریت ریاست پلیس راه انتظامی استان همعنوان کرد: به علت عملیات راهسازی در کیلومتر 14 تا 16 جاده ایلام - مهران این محور فردا یکشنبه اول اسفند بمدت سه ساعت با محدودیت ترافیکی همراه است.
 
رضا همتی زاده با بیان اینکه بر همین اساس جاده ایلام - مهران (سه راهی ماربره تا صالح آباد) از ساعت 12 تا 15 عصر مسدود است، تاکید کرد: برای این مسیر جاده ایلام - ملکشاهی - مهران و بالعکس بعنوان جایگزین تعیین شده است.
 
چندی پیش با حضور استاندار عملیات اجرایی چهار خطه کردن قطعه سوم جاده ایلام - مهران از سه راهی ماربره تا صالح آباد به طول 19 کیلومتر با 200 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.