سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان تنگستان:

کشف 2 میلیارد و 480 میلیون ریال کالای قاچاق

فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان اعلام کرد: ماموران در یک هفته گذشته 2 میلیارد و 480 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان تنگستان کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه ماموران این فرماندهی در یک هفته گذشته 2 میلیارد و 480 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف کردند، اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته برای کشف کالاها در اجرای مصوبات قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تدابیر فرماندهی انتظامی استان در برخورد قاطع با جرائم سازمان یافته است.

سرهنگ جوشن سهرابی با بیان اینکه قاچاق کالا با استفاده از خودروهای شوتی در حجم گسترده و به صورت باندی و سازمان یافته در حال انجام بود، افزود: از این رو مبارزه با پدیده شوم قاچاق در دستور کار قرار گرفت و در این ارتباط با بکارگیری 15 تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی و سایر یگان‌‌های انتظامی، طرح مبارزه با باندهای قاچاق کالا و توقیف خودروهای سواری ویژه حمل کالای قاچاق در یک هفته گذشته اجرا شد.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با استقرار ایستگاه بازرسی موقت در راههای ارتباطی و استفاده از وسایل بازدارنده و رعایت جوانب احتیاط 38 دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق شامل پارچه، برنج، لوازم ارایشی، نوشیدنی بادام زمبنی فاقد مدارک گمرکی را توقیف و اعمال قانون کردند.

سهرابی ادامه داد: تا رسیدن به شرایط مطلوب این طرح حداقل سه مرحله در طول هفته با جدیت بیشتر در محورهای مختلف شهرستان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: 30 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در 72 ساعت گذشته دردشتستان توقیف شد.

سهرابی با تاکید بر اینکه برای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق و در اجرای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان بوشهر مبنی بر توقیف خودروهای شوتی قاچاق، این فرماندهی نیز با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم را بر ای کنترل راههای ارتباطی و توقیف این خودروها در دستور کار قرار داده است، گفت:  با تلاشهای صورت گرفته و استقرار ایستگاههای سیار پلیس و گشت زنی عوامل انتظامی در محورهای خروجی شهرستان دشتستان در سه روز کاری در هفته گذشته 30دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف شدند.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.