سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استیضاح آخوندی رنگ و لعاب سیاسی ندارد/ وزارتی‌ها از ایجاد شائبه در امر استیضاح بپرهیزند

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: وزارت راه و شهرسازی در امر استیضاح با پیروی از قانون، شائبه لابی گری با نمایندگان را ایجاد نکند.

"محمداسماعیل سعیدی" نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی و مخالفت برخی از نمایندگان بر این امر گفت:‌ این استیضاح با مشاهده ایرادات و اشکالاتی که در حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی وجود داشت، کلید خورد.

وی تاکید کرد: استیضاح آخوندی در حقیقت یک استیضاح فنی، تخصصی و در حوزه قانونی است.

سعیدی در واکنش به برخی خبرها مبنی براینکه وزارت راه و شهرسازی در حال لابی با برخی نمایندگات مجلس است، تصریح کرد: انتظارمان از وزارتی‌ها این است که با قانون همراهی کرده و اقداماتی که ایجاد شائبه در امر استیضاح می‌کند را انجام ندهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو بیان داشت: نمایندگانی که از ابتدا مصمم بر استیضاح آخوندی بودند هنوز هم براین امر تاکید دارند و آن را برای خود یک تکلیف قانونی می‌دانند.

وی اظهار داشت: هیچ کدام از نماینده‌ها نمی‌خواهند این استیضاح رنگ و لعاب سیاسی به خود بگیرد زیرا برخی بی‌میل نیستند که بگویند نمایندگان با اهداف سیاسی به دنبال استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند.

سعیدی همچنین با اشاره به برخی تخلفات پسر آخوندی در تعدادی از قراردادها خاطرنشان کرد: برخی همکاران معتقدند فرزند وزیر راه و شهرسازی تخلفاتی دارد که این عنوان را یکی از 12 بند استیضاح آخوندی قرار داده‌ایم، البته تأکیدات بنده بر روی عملکرد و مسائل فنی حادثه قطار مشهد- تبریز است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.